сряда, 19 март 2014 г.

Хубавата Елена, родом от Силистра, най-после открехна завесата на личния си живот

          Хубавата Елена, родом от Силистра, най-после открехна завесата на личния си живот, макар и съвсем малко. Брадърката призна, че е много щастлива и влюбена с мъжа до себе си, видя HotArena.net. След тоталния обрат в живота си, който преживя в Биг Брадър 2 преди 9 години обаче, Елена вече пази в анонимност самоличността на своя партньор. 
       „На мъжете до мен никога не им е лесно. Уважавам желанието на приятеля ми да остане анонимен пред медиите. Не искам да му причиня нищо лошо“, обяснява  Елена пред Love style. Тя не съжалява за участието в Биг Брадър, защото иначе никога нямаше да я поканят в Денсинг старс сега. Но осъзнава какво е причинила на родителите си. 
          „Като излязох от Къщата, ги заварих в много лошо състояние, особено баща ми. Майка ми я плюеха в лицето по улиците, мен ме гониха от църква“, спомня си с ужас Елена. Днес с бившия й съпруг Миро не поддържат отношения, но пък за сметка на това с Мъро се вижда често и са приятели.
           http://www.ekrana.info/. 
Хубавата Елена вля екзотичната си красота и огнен темперамент в извивките на ча-ча-ча и демонстрира страхотен синхрон с партньора си Деян. Тяхното изпълнение спечели сърцата на журито. Алфредо Торес го нарече „секси”, а Илиана Раева определи Елена като своя фаворитка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар