неделя, 9 март 2014 г.

2013: Бисери от Народното събрание


“Бих искал да ви кажа, че никога през живота си не съм ваканцувал”.
ДПС Хюсеин Хафъзов
***
“Вие още не сте били камериерки на Ахмед Доган, когато аз съм го хранил с шкембе чорба”.
Вежди Рашидов, ГЕРБ
***
“Обвинявате ни, че сме возили леки жени и торби с пари. Това също е смешно. Все пак е по-добре да возим леки жени с тежки пороци, отколкото както по ваше време се возеха леки мъже с тежки пороци”.
Ивайло Московски, ГЕРБ
***
“Казах го, но тогава никой не ми обърна внимание – чистата съвест е признак на ранна склероза. Не виждам основание да се държите като случайни минувачи на автопроизшествие”.
Даниела Дариткова ГЕРБ
***
“Аз не съм виждал Мая Манолова с палка или с камшик, поне не в пленарна зала”.
Петър Курумбашев, БСП
***
“Господин председател, срамота е – от пет месеца съм тук, запомнете имената поне на по-известните!”
Лиляна Павлова от ГЕРБ към Михаил Миков
***
“Акустиката на този парламент не губи нищо от отсъствието на този особен фалцет (на Симеон Дянков – б.р.)”.
Лютви Местан, ДПС
***
“Една-единствена жена постъпи като мъж – г-жа Искра Фидосова. Зад нейния широк гръб днес се крият мъжете в ГЕРБ. Колко души можете да се криете зад гърба на Искра Фидосова?”
Мая Манолова, БСП
***
“Аз предлагам да отложим дебатите, докато Сергей Станишев се наспинка”.
Бойко Борисов, ГЕРБ
***
“Като чуя за министерските страдания, ми се доревава – и аз съм ги изпитвал”.
Михаил Миков, БСП
***
“Има консенсус между парламентарните групи, затова да нарушим заедно правилника!”
Мая Манолова, БСП
***
“Ние не назначавахме хора без липса на биография”.
Десислава Атанасова, ГЕРБ
***
“Ще ви помоля малко да намалите Volume-то, това е призив към народните представители – говорете малко по-далеч от микрофона”.
Михаил Миков, ГЕРБ
***
“Калинка по калинка – вир, а сладката държавна служба – язовир”.
Таско Ерменков, БСП
***
“Нека Мая Манолова да си намали мъжките хормони!”
Снежана Дукова, ГЕРБ
***
“Трябваше да дадем почивка, вие сигурно сте уморени, не сте свикнали на по-упорито присъствие”.
Михаил Миков към депутатите от ГЕРБ
***
“Ако имате дълг от 100 лв. в падеж и вземете 100 лв. дълг, за да го платите, колко дълг ви остава и как можете да откраднете от него? Ако ми кажете как може да се открадне, ще се възползвам”.
Пламен Орешарски пред парламента при дебатите за разрешението за държавен заем
***
Бойко Борисов да обяснява, че Орешарски не е експерт, е същото, както аз да обяснявам на уважавания Вежди Рашидов как да си прави скулптурите.
Лютви Местан, ДПС
***
“Предвидени са парите за хората с увреждания само до септември. Вие какво смятахте, че дотогава ще умрат всичките ли?”
Сергей Станишев към ГЕРБ
***
“Ако спрем да плащаме след октомври, може бюджетът да излезе и на излишък”.
Пламен Орешарски
***
“Такъв е животът – имаш моменти на лентички, след това – на катарзис”.
Волен Сидеров към Бойко Борисов
***
“Нека не правим грешката на санитаря, който отишъл да лекува диария с клизма!”
Илия Баташки, БСП
***
“Стигна се до преброяване на депутатите с квестори, но ние не сме добитък, че да ни броят на глава.”
Десислава Атанасова, ГЕРБ
***
“Пазете “Атака” като стайно цвете, защото без нас държавата и парламентът се сриват!”
Волен Сидеров, “Атака”
***
“Всеки, който излезе и каже, че иска оставка, “защото това е волята на народа”, ще събуди у останалите си колеги съмнения за психическото си здраве”.
Лютви Местан, ДПС
***
“Тези съвременни дворци на хедонизма – моловете.”
Волен Сидеров, “Атака”
***
“Гледам ви, от местата си изглеждате нормални хора, като излезете на трибуната, какво ви става – не знам!”
Борислав Гуцанов, БСП
***
“Щастие може да има само при комунизма, който не се състоя”.
Павел Шопов, “Атака”
***
Правите реформа на СРС-тата така, както канибал приготвя вегетарианска кухня!
Красимир Ципов от ГЕРБ към БСП
***
Диалог при изслушването на кандидатите за членове на Националното бюро за контрол над СРС-тата.
Бойко Рашков: “Изтеглих въпрос, който не се знае дали е номер 9, или е номер 6. Затова предлагам да говоря и по двата.”
Дмитър Дъбов, шеф на комисията: “Вие сте били шеф на следствието, опитайте да определите дали е номер 9 или номер 6.”
***
“Седнете си на мястото, за да не ви помогна аз да седнете”.
Зам.-шефката на парламента Мая Манолова към Светослав Иванов от ГЕРБ
***
“Всички депутати ще си дойдат. Направих магистрала до морето – за 3 часа са тук, така че следобед ще се върнат за плажа”.
Бившият премиер Бойко Борисов обяснява мотивите си парламентът да работи през август
***
“Аз имам тен, а не съм стъпвал на морето. Моя тен баща ми го е дал. И аз исках да съм рус, бял, синеок, ама баща ми ме е направил такъв”.
Бойко Борисов обяснява пред парламента откъде му е загарът
***
“Аз няма да подкрепям Орешарски, нито Бадемов и Лешников”.
Волен Сидеров, “Атака” обявява, че партията му няма да подкрепи правителството
Източник:  “Стандарт”

Няма коментари:

Публикуване на коментар