петък, 28 юли 2017 г.

Юбилейно послание от кметицата на село Шуменци Калина Михайлова

Kalina MihaylovaДнес написвам 60-ата си страница от моята житейска книга. 38 от тях посветих на семейството си. Благодаря на Бог, че ми даде възможност да стигна дотук и Го моля да ми даде възможност да напиша още няколко страници, посветени на прекрасните ми внучета. В сърцето ми има обич и прошка за всички: и за тези, които са с мен в радост и неволя; и за тези, които ме изоставиха. Аз продължавам напред. До мен са моите родители /да са ми живи и здрави/, с мен са моите деца, подкрепят ме моите братя и сестр,и и техните семейства; радва ме обичта на сестрата на моя съпруг. До мен винаги е ТОЙ - моят съпруг (отец Михаил)! БЛАГОДАРЯ! 

В допълнение от ВЕРСИНАЖ, вм. ЧЕСТИТКАТутраканската учителка и презвитера Калина Михайлова притежава богата колекция от автентични народни носии от различните етнографски области на България. През последните няколко години тя е организатор и участва в т.нар фолклорни ревюта, които събират интереса и любопитството на много хора, вкл. в Брюксел - столицата на Европа. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар