вторник, 21 януари 2020 г.

Йордан Йорданов от „Фанданго“ стана рекламно лице на американски фирми за музикални инструменти


„Тъй като е вече факт – мога с радост да споделя, че вече съм „официален артист“ („рекламно лице“) на Breedlove“ (www.breedlovemusic.com) – компания за музикални инструменти (вкл. акустични китари) от щата Орегон в САЩ“, научаваме от пост във Фейсбук-профила Jordan Jordanov. Става дума за Йордан Йорданов, който е родом от Дулово, и част от българската рок банда „Фанданго“, създадена през пролетта на 1998 г. в град Бургас. В нея е и Детелин Йосифов, който пък е родом от Силистра.

Повече информация специално за ВЕРСИНАЖ от самия соло китарист:В момента съм „артист“ на две американски фирми – едната е за топ усилватели за китара – Voodoo Amps (на Trace Davis). Другата е за акустични китари (Breedlove). И две фирми са от най-високо ниво и профил. Да си „артист“ на дадена компания, макар да няма голям материален смисъл от това, е много престижно и се дава по заслуги.  Когато има световни и европейски изложения и са близо до мен – мога да ги посещавам и да представям фирмите на тях.

С „Фанданго“ подготвяме нов албум и в момента записваме почти всеки ден, но аз паралелно работя по моите проекти със световно известния Йоран Едман (63-годишен шведски вокалист – световна звезда от 90-те години на миналия век). Вече записвам пета песен с него и, като събера поне 8 песни, съм предвидил да се самопродуцирам и да издам албум изключително с баладични акустични песни. Аз съм композитор и продуцент на всичко, което правя. Текстовете са на англичанина Фил Джаксън, който е женен за българка, и живее в Бургас.

Някои от членовете на семейството му в Англия и са част от творчеството на много олд-скуул банди от ранга на „Genesis“ и др. „One second“ е песен, написана за сина ми Пресиан, за която той ме вдъхнови. Записите са в моето студио във Варна. Единствено вокалите Йоран ги записва в своето студио в Швеция и ми ги праща по интернет, за да ги миксирам тук на място. В момента с него работя ново парче (казва се „RISING“) и скоро ще го завърша. (Тяхна е, например, песента „Dreams are“, която е една от възможностите от досегашния им съвместен труд, която може да бъде прегледана в Youtube).

Йоран, който е пял в два албума на Ингви Малмстийн, а преди това е работил с Джон Норъм (артистичен псевдоним на китариста Йон Нурум от „Юръп“), е невероятен като човек и е със страхотен глас. Като започнах да работя с него и да поствам песните – хора от целия свят, които го харесват, вече ми пишат и питат кога ще излезе албумът. Обаче, за да случи това, ще ни отнеме още време“.

Няма коментари:

Публикуване на коментар