вторник, 21 януари 2020 г.

ТИТА пред "България сутрин": Гордея се, че съм превъзмогнала някои слабости. За тези 3 години много израснах

Сн. Nova
Назаем от www.bgonair.bg

Едно вече 20-годишно момиче предизвика фурор с появяването си на музикалната сцена преди няколко години. Христина Христова - Тита направи серия от хитови песни, стотици концерти, а преди дни представи и първи самостоятелен албум. "Много беше трогващо, много емоционално. Освен семейството и приятелите ми, бяха и повечето ми колеги. Бях изключително щастлива. Гордея се, че съм превъзмогнала някои слабости. За тези 3 години много израснах. Беше предизвикателство за мен, сблъсках се с много неща. С този албум преоткрих себе си", сподели Тита в студиото на "България сутрин"

Младата изпълнителка призна, че ѝ се е наложило да порасне малко по-бързо. По думите ѝ е имала прекрасно детство, но тийнейджърство - не чак толкова. "Известността променя, кара ме да бъда по-внимателна. Има много хора, които ме харесват, но и такива, които не ми мислят доброто. Доста интуитивен човек съм, но на крехките години, на които бях, семейството ми беше плътно до мен. Майка ми остави всичко и беше до мен в първата ми година в София и в най-трудните моменти", каза още Тита пред Bulgaria ON долът на младото поколение - "антилопата" ТитаИ отбеляза, че харесва всички чуждестранни изпълнители, но държи на музкалното образование и музикалните качества. Затова ме влече по-техничката музика, естрадната музика, посочи тя.

"Виждам голяма приемственост между поколенията, което е страхотно. Поколението с повече опит наистина иска да ни научи на нещо. Пример са Криско и Любо Киров, в тяхно лице видях приятели и страхотни професионалисти", сподели още Тита. Хитовата певица от Силистра е лице на кампанията "Опознай преди да съдиш". Тита смята, че първо съдим по външния вид, а после се опитваме евентуално да опознаем човека. "Това е тема, която много ме засяга. Хората не познаваха истинското ми аз и нещата, които чувствам. През годините са ми се лепяли много етикети. Трябва да бъдем малко по-благосклонни", призова Тита. През новата година тя смята да експериментира много и да създава различна музика, но да има за всеки вкус по нещо. Признава, че трудно ѝ остава време за родната Силистра, но винаги минава през града когато има възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар