понеделник, 24 април 2017 г.

Абитуриент от силистренска гимназия сред най-добрите готвачи в страната

Младият готвач Йордан Вели от ПГСУАУ Атанас Буров Силистра премери сили в рамките на професионалното състезание в програмата за Професионално образование, проведено в Пловдив. Там той се класира на 16-о място.

За проявата той сподели: Развълнуван съм от това, че бях един от осемнадесетте най-добри в тази сфера на професионалното образование. Радва ме фактът, че бях сред свои връстници, които също обичат да се занимават с тази дейност. Респектиран съм от това, че бях сред големи личности в сферата на кулинарията като шефовете Иван Манчев, Иван Звездев, Андре Токев, Ути Бъчваров, Алекс Иванчев, Ивайло и Живко Димитрови, и още много, сред които Нина Тарасова и Ани Боланд.

Няма коментари:

Публикуване на коментар