четвъртък, 30 април 2015 г.

Супер забавни фрази в аптеки


Може би ще се учудите, но аптеката може да бъде и доста весело място. Така поне смятат фармацевтите, които са чували какво ли не от клиентите. Позабавлявайте се и вие с някои от най-забавните бисери, дочути от родните аптекари:
- Дайте ми един глистер аналгин.
Още причудливи наименования за блистерите:
- бластер
- кора, коричка
- две люспи аналгин и една люспа антистенокардин.
- фолийце
- подопаковка
- площадка (за антистенокардин)
- една филийка аналгин
- Севдалин на ламаринка (блистер седалгин)
- едно бухтерче аналгин
- две бисерчета фамотидин
- една кантонерка аналгин
- Това на плочки продавате ли го?
- Витамин С на скилидки продавате ли?
Някои специфични продукти, които можете да си купите в аптеката:
- Калиев сперманганат имате ли?
- Презервативи дурасел да ми дадете.
- Вагинални таблетки за през устата?
- Дай едно от ония, дето като го хвърлиш във вода вика "Фъш"!
- Какво е разписанието на това хапче?
- Да имате ежедневни превръзки на севъндейс?
- Обезчестяващ спирт!
- Дефлориращ сапун на Dove
- Наливни превръзки
- Вносни кърпи
- Лекарство за центриране на главния мозък
- Нещо от семейството на аналгина, да завършва на "форте"?
- Ще искам едни хапчета за секс подагра.
- Колко струва гали премагали?
- Дайте ми един индезит от 10, ако може.
- Капкометър
Диалози:
- Имате ли свещички?
- За какво?
- Как за какво? За гъ*а!

Мъж иска да купи шампоан.
- За каква коса?
- Дълга, черна.

-Зиртек капки за очи имате ли?
-Имаме Зиртек капки, но те не са за очи.
-Знам, знам, аз ще си ги капя в носа...

-Аспирин?
-Колко?
-За 80 кила чушки.

И още:
- Връщам ги животинчетата (Анималс - бел.ред.), защото пише да не се дават на децата. (СЪХРАНЯВАЙТЕ НА МЕСТА НЕДОСТЪПНИ ЗА ДЕЦА! - бел.ред.)
- Вие същата аптека ли сте, където я търся?
- Този аналгин където ми го дадохте, може ли да го развалите? (т.е. да вземат само един блистер)
- Имате ли четка за зъби с 5360 косъма?
- Сироп на д-р Тайсън?
- Един противозащитен лосион.
- Аспирин протест.
- Колгейт макс грип.
- Зелени хапчета за епидемия.
- Паста за зъби плака луд.
- Тези хапове за изрусяването (има се предвид "оросяването" - бел.ред.) вече не ми вършат работа.
- "Тирамифлу" /вместо "Терафлу"- б.р./
- Може ли една валериана - от натуралната, ако може, защото другата не ми действа!
- Можете ли да ми поправите черчеветата на очилата?
- Копчета за хлебарки имате ли?
- Гле'й к'ви копчета си ми дал да гълтам!
- Обадете се на доктора, той ще гарантира за мен!
- А налагинчето колко струва вече?
- Бушони за уши имате ли?
- Километър за температура
- Дай две колдрекс макс фактор!
- Хайлол тот за простуда?
- Парацетамол на активия?
- Дай ми кока-кола, ама негазирана, за кашлица. (сироп тусирол - бел.ред.)
- Презерматив
- Търнометър
- Тулумба за клизма
- Калиев хиперкомбинат
- Алка-зайцер
- Воден кислород
- Терминатор F20 на Vichy имате ли?
Източник: Агенция "Седмица", Сливен

Няма коментари:

Публикуване на коментар