вторник, 19 февруари 2013 г.

Силистренец стигна по проект в Индонезия




Силистренецът Николай Неков, студент по специалността „Икономика и бизнес” в УНСС, от близо месец е в Индонезия. Ето неговият разказ: „Ще остана тук до към 12 март. Сам избрах да дойда тук. Твърдо бях решен да взема участие в проект от този тип със студентска организация АИЕСЕК и просто трябваше да избера в коя страна да отида. Понеже не ми допаднаха много страните в Европа, реших да инвестирам парите, които изкарах лятото в нещо по-екзотично, а и да избягам от зимата в България. Проектът ми е с агронасоченост плюс опазване на околната среда. Работата ми се състои в това да ме запознаят с тяхното земеделие и животновъдство. Имаме посещения на ферми, които са част от университета им тук, един от най-добрите агроуниверситети в Индонезия. Освен това правим малко уоркшопове на деца в началното училище и се запознаваме с културата на местните. Остава ни и време да пътуваме. Относно разходите ние си поемаме път, храна и всичко като цяло без настаняването, което е в приемни семейства, за което ние не заплащаме. Другите стажанти са от Китай. Момче от Тайван и момиче от Корея, също. Името на града е Богор, а по-точно мястото в което живеем, се казва Драмага, нещо като квартал на града.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар