четвъртък, 14 февруари 2013 г.

Назаем от Фейсбук: Благодаря....


         Благодаря на всички онези, които се изсмяха на мечтите ми - те вдъхновиха въображението ми. Благодаря на всички онези, които искаха да ме пресоват в схемата си - те ме научиха на стойността на свободата. Благодаря на всички, които ме излъгаха - те ми показаха силата на истината. Благодаря на всички онези, които не повярваха в мен - те ме накараха да поместя планини. Благодаря на всички тези, които ме отписаха - те ми дадоха кураж. Благодаря на всички, които ме напуснаха - те направиха място на Новото. Благодаря на всички онези, които ме предадоха и злоупотребиха с мен - те ме направиха бдителен. Благодаря на всички онези, които ме нараниха - те ме научиха как се расте в болката. Благодаря на всички онези, които нарушиха хармонията ми - те ме накараха да се боря за нея. Но най-вече благодаря на всички, които ме обичат, такъв, какъвто съм - те ми дават сили да живея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар