събота, 24 януари 2015 г.

Георги Стойков: съосновател съм на първия естраден оркестър в село Ситово

Назаем от Georgi Stoykov

Народно читалище "Христо Смирненски" се намира в с. Ситово, Силистренска област. Тук съм пораснал и съм живял до завършването на основното си образование.Участвах в духовия оркестър към читалището и съм съосновател на първия естраден оркестър, заедно с Розин Георгиев, Стоян Иванов, Димитър Георгиев, Иван Панайотов (вече покойник). Гордея се, че първите си песни съм пропял именно в читалище "Христо Смирненски". Тук от Радка Маркова получих първите си стъпки по изучаването на руски език, който ми помогна да завърша висшето си образование в Русия. В края на миналата година направих първият си самостоятелен концерт, който бе благотворителен и средствата бяха дарени на Центъра от семеен тип за деца и младежи с физически недъзи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар