събота, 23 август 2014 г.

Назаем от "Труд": В живота на Мона Недева има музика, любов и революция

23.08.2014 13:04 | 

"Щом с музика се храни любовта, свирете..." Думите на Шекспир, които в оригинал звучат така If music be the food of love, play on, са изписани върху ръката на Мона. Тя споделя вижданията на великия драматург, но вместо да свири, пее и играе. Магията на киното и телевизията я е завладяла, музиката изпълва дните , а любовта...е, без нея хората на изкуството не могат.
"В живота ми има много любов. Ние, артистите, не можем да се оплачем от липсата ?", разказва пред "Труд" Мона Недева. Зрителите я познават като Мира от сериала "Революция Z", а меломаните я знаят като момичето, което може би ще се разбере с гигантската плюшена играчка, с която се гонят в един от клиповете ?
    Пред камерата Мона не се дава на плюшеното животно, а зад нея вече се е примирила, че играчките вече принадлежат на друг. "От няколко месеца имам куче и всички играчки са за него. Ши-тцу е и се казва Бинго", усмихва се тя. Кучето е подарък от приятеля?, с когото са заедно вече пет месеца и си поделят грижите за домашния любимец. Успяват да се справят с положението и когато заминават заедно на море. Вземат и родителите на Мона. "Минах тийнейджърските години, когато исках да ходя само с приятелите си на море, за да мога да си купонясвам. Сега отивам на море, за да си почина наистина. Аз съм жив пример за това, че почивката с гадже и родители е напълно възможна. Нашите са много либерални. Имат млади души. Мога да си излизам спокойно с тях и да се забавлявам", продължава Мона, която е взела външността на майка си и хапливото чувство за хумор на баща си. И двамата са много борбени и имат смелостта да пуснат дъщеря си по клубовете, когато е едва на 13. "Благодарна съм им за доверието."
       Не съм имала детството, което са имали  другите деца. На 13 те още си играят пред блока, аз ходех на работа. Пеех с една група по клубовете. Така минах една школа, която е по-различна от тази, през която са минали други изпълнители. Това ме накара и да порасна по-бързо. Станах по-самостоятелна. На 15 години започнах да живея сама в София", продължава певицата. В столицата обаче не успява да намери своята банда. "Винаги съм била фен на групите. Искам да си намеря група, защото композирам песни, пиша текстове. Търся си банда, която да усеща музиката, която аз правя и да я доразвива, защото аз не съм музикално грамотна. Например не мога да правя аранжименти."
        Текстовете и музиката са нещо друго. "Песните, които съм написала, съм ги завършила за 10 минути - и музика, и текст. Не трябва да съм била нещастно влюбена и да седна и да плача, за да напиша една песен", разказва още Мона и си признава, че сега би променила някъде по нещо, но не го прави. "Смятам, че може би така е било писано - така да се напише тази песен. Неподправените неща са по-истински. И хората ги усещат повече."
         Когато започват снимките на сериала, Мона е повече играеща певица.Сега хората я възприемат като пееща актриса. "Когато започнах в "Революция Z", аз не бях актриса и сега след четири сезона продължавам да мисля, че не съм. Не защото не съм научила нещо , а защото смятам, че човек, който се занимава с това, си го има вътре в него. Но ми хареса работата в поредицата. Цялото вълнение. Имаше дни, в които съм ставала в три, за да отида на снимки", продължава певицата, която е твърдо решена да се занимава с кино и телевизия, без значение дали ще бъде пред камерата или зад нея. Това обаче не означава, че Мона ще остави музиката, защото тя вече е част от нея. А и иначе с какво ще храни любовта, без която артистите не могат?

Няма коментари:

Публикуване на коментар