неделя, 13 януари 2013 г.

В. "24 часа": Истина или лъжа: Мария Илиева платила, за да вземат Мона Недева в "Революция Z"


     Мария Илиева платила на продуцентите на "Революция Z"за участието на Мона Недева в сериала, пише жълто издание. В продукцията на Би Ти Ви Недева играе разглезената тийнейджърка Мира Кадиев само благодарение на връзките и средствата на Илиева. Така усилията на изпълнителката на "Лунен сън" да вкара протежето си от "Стереостая" в шоубизнеса най-после се увенчали с успех. Потърсихме Мона Недева и ето какво каза тя. Лъжа е. Пълни глупости, каза Мира от "Революция Z: Секс, лъжи и музика". От близо година младата певица не е част от лейбъла на Мария Илиева. Предложението за участие в сериала на Би Ти Ви тя получава няколко месеца след това, през есента на 2012 г. "Аз не работя вече с Мария Илиева. Две години бях в "Стереостая", но след това напуснах по собствено желание и взаимно съгласие", обясни Недева.
      И още: Към визитките на главните герои в „Революция Z: Секс, лъжи и музика” добавяме и още един, който вече познавате от малките екрани. Към главните герои в "Революция Z: Секс, лъжи и музика” -Никола Стоянов, Джулия Бочева, Иван Тишев иИван Иванов, добавяме и още един, с който скоро ще се запознаете - Мона Недева, която е в ролята на Мирослава. А Мирослава в сериала...... е красиво момиче, което иска да бъде звезда. Старае се да изглежда перфектно. Свикнала да получава всичко, което поиска, тя е самоуверена и разчита много на връзките на родителите си. Смята себе си за нещо повече от другите и се старае да им го показва. Отнася се пренебрежително към учителите и съучениците си. Често променя мнението и целите си, но реши ли нещо, прави всичко, за да го постигне. Обича мъжкото внимание, да я гледат като принцеса и да й правят комплименти, но не се влюбва истински – никой не е достатъчно добър за нея. Но извън него тя е просто: Име: Мона Недева. Години: 20. Зодия: Близнаци. 3 думи, които най-точно те описват: луда, емоционална, импулсивна. Мечтая: най-близките ми хора да са здрави и много щастливи. Когато пътувам обичам да слушам: любимите си песни. Любимият ми актьор/актриса: Адам Сандлър, Джим Кери, Джони Деп...Любим филм: Обожавам хоръри и комедии. Харесвам филмите на Тим Бъртън и Тод Филипс :)Любима мисъл: Обичам да говоря... предимно със себе си :))) Най-хубавият спомен от детството ми: пилешката супа на баба!!! Най-екстремното ми преживяване: пътуването ми до Украйна с кораб (мама знае) Първото нещо, което правя сутрин: отварям си ..лаптопа. Не мога да прекарам деня без: много храна. Много често сънувам: че ми падат зъбите ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар