петък, 24 август 2018 г.

Силистренец с лекция за киното през 2050 г. на световен форум в Амстердам

От 13 до 18 септември т.г. в Амстердам предстои да бъде проведено ежегодното събитие - конференция и изложение на IBC, наречени Седмица за глобална актуализация на EDCF. Това е най-голямото медийно и технологично - за кино и телевизионна техника, шоу в света, представящо най-новите бизнес и технологични постижения по света - от производството до овладяването и разпространението на продукции.

На 16 септември в един от панелите за лекция е поканен силистренецът Радослав Марков, който се включва с 10-минутна презентация на тема "Бъдещето на киното през 2050":м "Поканиха ме да изнеса лекция за бъдещето на киното пред световни корифеи от 20-th Century fox, Dolby, Sony, Disney и др. Преди мен презентация има Andy Maltz, ръководител на  Academy of Motion Picture Art and Sciences (ACES), раздаваща "Оскар". След мен са шефове от Sony, Barco, Samsung и т.н. Това е второто ми участие във форума и засега съм единственият българин в него".

В анонса за силистренеца се казва: той е внедрил в България нови технологии за кино...от бъдещето и в това отношение има много успешен проект; член е на много организации като SMPTE, EDCF, CST (френска висша комисия за картина и звук), DCS (общество за цифрово кино), AES (аудио-инженерно дружество). 


Няма коментари:

Публикуване на коментар