четвъртък, 21 юни 2012 г.

Назаем от Фейсбук: по следите на една провокация на Веселина Седларска


В. Седларска

В. Седларска пита:  Коя е първата дума, която си помислихте, при вида на тази снимка? Коя е първата дума, която си помислихте, при вида на тази снимка (вляво)?
             39 коментара: Изоставен. Майката е починала!!! Самота. Мама. Нечовешко е....Безпомощност... Нново начало. Ггуш. Сираче.  Самота... огромна :(.  Фъстък на леглото :))). С 6 думи: Веселина си прави експеримент с нас:).  Блажено бебе спи сладко - мама е отишла до тоалетната :) Колко думи са това? Рождество :). Буба. Не, не е експеримент, Вени. Сърцето ми се сви от тази снимка. Представих си как на такова легло обикновено умира стар, болен човек. И ми се стори, че човекът е много самотно същество. Попитах, защото исках да разбера дали само аз виждам все тъжната страна на нещата.  Веселина, аз видях раждането на новия живот и то не е само - бог е с него :) Не е ли прекрасно това мъниче?  Много си представяш, Веси. Иди на почивка. Не всичко е всемирна мъка.  Бобче.  Нека да мислим позитивно:Майката е отишла до тоалетната,а то си спи. Страх. С цялото ми уважение - мнозинството сте тъжни хора. Обстановката от снимката е тъжна, което няма връзка с нас, коментиращите. Отговаряме на въпрос, а иначе днес ми е весело:)  Въпрос на възприятие - нищо тъжно няма в снимката. Очакване! В сладък сън! Мило.  Мама е направила мастит и е в манипулационната. Няма страшно.  Красота...тази дума ми дойде...много е хубаво малкото бебе... Мама си е била камшика! Да живее Държавата! душа... „....и друг се ражда..." Ах! Чие е това бебе!? Помислих, че си приготвила изненада с нечие бебе...То изглежда добре, спинка. Вярно, че обстановката е болнична, но, както е писал някой, навярно майката е излязла за малко... Добре че не дойде да гледаш руските филми "Край" и "Огнярят"!.... И аз си помислих същото като Борислава-ДУШИЧКА! Невероятно, но факт... Свобода. Живот!На една малка душичка й предстои да порасне! А бе, аз нямах негативни усещания! Напротив - мъничко, сладичко. Не може да е само и изоставено. И от коментарите се вижда! Виж един старец, една самотна старица - това е стресиращо. Но детето винаги е нов живот, надежда, всеки ще го обича!

Няма коментари:

Публикуване на коментар