![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5cTcRUnRRYCRBi-8zb6SJ9iD1AgJdeLulSH84jFiW5jrQ5qFsCgmvht04D5Q2Rocebd4CGC1oQ58G6N4Bn17M1d54m6ZtiHepU581wccS-7spfj6Ysbbrw8iFQWmwu_MZ8fo__hpBf8c/s320/51268304_10205111491743075_2969814510447099904_n.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhL4DDVO-Gue0sWFc-g_P0L5fcJYZwdI0Lo67_ea_-nVUdkqQWRDsizxQxWfYAFUgM-Qk7wEmC-oCYoNAHQ2bszYCE5Bkg4xQifnloDRK4hhvJ5TINhLGJtDs-6pkBBHyVhj76yPNli4GI/s320/51395606_10205111491063058_8477525604122492928_n+%25281%2529.jpg)
Предвидено е създаване на три туристически
пакета, методологии, информационни материали, тридневен рибарски фестивал с 3
хил. участници, мониторинг на риболовните зони, изготвяне на филм, популяризиране
на места за риболов и др., предвидени в проекта.
Проектът е за близо 500 хил. евро и като
територии обхваща 6 области от двете страни
на река Дунав – областите Кълъраш, Гюргево и Телеорман – Румъния, а от България
– областите Силистра, Русе и Велико Търново. Дейностите по проекта ще съживят
целевата икономика, ще развият устойчиво туризъм в конкретната сфера, основан
на природни ресурси и наследство, и културни продукти, създаващи съвместна
марка FISHNAT.
Целеви групи: туристически организации
(туристически агенции и оператори; жилищни, хранителни, транспортни и
развлекателни звена), сдружения на рибарите, местно население и потенциални
предприемачи и крайни бенефициенти на туризма. Проектът отговаря на
предизвикателства, като необходимостта от ускоряване на социално-икономическото
развитие и необходимостта от опазване на природното наследство; сезонността на
туризма и увеличаването му през останалите сезони освен лятото.
Няма коментари:
Публикуване на коментар