вторник, 31 август 2021 г.

Народната певица от Силистра Ивелина Димова чрез Фейсбук каза „Довиждане!” на ДФА „Филип Кутев” (София)

С прочувствени думи в свой пост в профила си във Фейсбук народната певица Ивелина Димова - Глас от Добруджа, която е родена в Пловдив, но е отрасла в Силистра - възпитаничка е на СУ Никола Вапцаров - някога в него имаше специализирани певчески паралелки, си взе довиждане със своите вече бивши колеги: "Помня първия работен ден в ДФА „Филип Кутев”- денят бе моят 19-и рожден ден. Започнах с ентусиазъм, мечти, желание за развитие, респект към артистите и ръководителите на най-големия, най- утвърдения, първия по рода си в България фолклорен ансамбъл - Държавен Фолклорен Ансамбъл „Филип Кутев” (София).

Ще запомня и последния работен ден в него – днешният! Но най-вече ще помня времето, в което съм била част от този ненадминат състав, хората, от които съм се учила и на които винаги ще бъда благодарна за изграждането ми като личност и изпълнител. За мен това време остава изключително ценно със своите уроци, емоции, непреходни отношения, истински приятелства, с красивите места, до които ме отведе, с прекрасните песни, които имах възможността да изпея...Беше голяма чест да бъда почти 18 години част от вас!"


За бъдещето очакваме в следващ пост!

Няма коментари:

Публикуване на коментар