понеделник, 9 май 2022 г.

Диана Димитрова, чийто път започна от Силистра, с първа главна роля във филм

Фейсбук профил Бягство - филмДнес ви представяме Марго!Тя е млада, красива и аватюристична. Марго живее от години в Ню Йорк, но се прибира в България, за да съпреживее мечтата на сестра си Лили - свободен живот в планината! В ролята влиза Диана Димитрова, а ще срещне ли Марго любовта на Чамла, ще разберете в кината от 11-и май.

Допълнение от самопризнание в профила на актрисата (всъщото време и художгничка вече със своя самостоятелна изложба), завършира средно образование в Силистра, отново чрез социалната мрежа: "Приятели, много съм щастлива да споделя този пост за Марго във филма "Бягство”! Малко съм притеснена заради факта, че това е първата ми главна женска роля в игрален филм, в който присъства и нецензурирана част от тялото ми, как ще реагират приятелите ми, родителите ми, но за всичко си има време и мяст,о и роля в тази професия. Участвах във всички каскади без дубльор. Надявам се да усетите разликите от образа от Ирина (бел.-става дума за главната героиня в класиката "Тютюн" - в случая пиеса по романа на Димитър Димов, постановка от актуалния репертоар на Драматичен театър Варна, с партньор в мъжката главна роля Калин Врачански). Надявам се, този филм за Ви накара да почувствате свободата от бягството!".

Както обичаме да казваме, звездата на Диана изгря в сериала "Откраднат" живот", за да последват участия и в други подобни начинания, а вече и с главна роля в пълнометражен игрален филм, който предстои да влезе в афишите на кината.


Няма коментари:

Публикуване на коментар