сряда, 25 март 2020 г.

11 добруджанци с грамоти за конкурс за есе "Защо съм учител"

Завърши конкурсът "Защо съм учител", обявен от издателска група "Просвета" във връзка с неговата 75-ата годишнина. От цялата страна над 500 участваха със свои есета, като от нашата област са 11 педагози. Грамоти и книга получават Нели Янкова и Николай Любенов от ОУ "Цанко Церковски" с.Средище, Маргарита Иванова от ОУ "Св. св. Кирил и Методий" с. Нова Черна, Кина Маринова от СУ "Дръстър" гр. Силистра, Марияна Маркова и Илияна Тодорова от СУ "Н.Вапцаров" гр. Силистра, Вера Димитрова от ОУ "Г. С. Раковски" с. Ситово, Ценка Маринова от СУ "Христо Ботев" гр. Тутракан, Сабрие Кодак и Мариета Спирова от СУ "Й.Йовков" гр. Тутракан. Иванка Данкова гр.Силистра. Поздравления, уважаеми колеги, за отличното представяне в конкурса!

И ето едно от есетата - на Марияна Маркова от СУ "Никола Вапцаров" СилистраЗащо съм учител… Учител съм, защото мога безкрайно да обичам и да вярвам... Учител съм, защото света през детските очи откривам...И мога....в локвите след тях да тичам…И мога....боса четирилистни детелини да намирам. Учител съм, защото мога милувка да съм…, буен вятър…и пристан…Учител съм, защото мога в детските очи да се огледам…От тях да се науча с усмивка пак да се изправям, …с усмивка да прощавам….Учител съм, защото….аз съм…….

Йордан Георгиев

А-мбиция, смирение…и вдигнат пръст… и сведена глава....; З-затихнал вик, усмивки детски…тишина…; С- поделяне, разбиране, сърдечност…; П-ъ-т съм и почивка, объркване,…посока; М- олитва съм, мълчание и милост…; У-теха, хваната ръка, прегръдка..и...Ч-естност, вдигната глава, надежда...; И- търсеща..., и молеща…, .раздаваща…; Т-търпение, вълнение….и свобода…; Е-моция, емпатия, човечност…; Л-юбов, очакване…., и мъничко тъга…; Отивам си...и връщам се...., изгарям и възраждам се...


Обичам и съм истинска... Животът ми това е….



Няма коментари:

Публикуване на коментар