вторник, 17 февруари 2015 г.

Как служител може да се държи като буга


Назаем от Фесбук - профил на Виктория Денева  се чувства раздразнена

       Влизам в Общината тази сутрин за търга, чрез който се разпределят местата за продажба на мартениците. Навън ме чакат една баба и дете, за да ги закарам до у тях, студено е! 
     Налага се да заплатя една сума и търпеливо изчаквам на гишето на банката, за да помоля да ми развалят пари .-"Извинете, бихте ли ми развалили 50 лв?" - Служителката ме поглежда като буга (бел. -  говедо, бик, бивол, самец) и ми казва: "Аз да не съм ви магазин?" 
   ...Поглеждам я с тази любезност, която не вещае нищо добро, и отговарям: "А на вас кой ви дава правото да се държите така просташки на работното си място? Можехте да ми отговорите с "Да" - мога" или с "Не, не мога"...
        Чудя се кога ще дойде този момент, в който държавните служители ще започнат да се държат любезно?

Няма коментари:

Публикуване на коментар