понеделник, 11 ноември 2019 г.

Гимназист издаде стихосбирка благотворително за болницата в Силистра



Емре Серхат, 10-окласник в ПМГ „Св. Климент Охридски“ в град Силистра: „Издадох стихосбирка със заглавие „Година и половина“, която стана факт помощта на Народно читалище „Бачо Киро“ в родното ми село Искра, и има благотворителна цел – подпомагане на МБАЛ АД Силистра (закупуване на медицински консумативи за АГО). Инициаторът и автор на художественото произведение е самодеец в читалището, както и организатор на различни прояви (www.portal-silistra.eu). В едно от стнихотворениета, наречено „Трудна любов“, се казва: „Трудно, но бързо ме забрави, за друг говориш ми сега. Болката в мен остави, без да мислиш за нощта. Слънцето заляза, мъката ми надделя. Тебе още искам, но не знаеш за това. Мислиш ме за безразличен, но чувства не са това. Още ме желаеш, но не вярваш в любовта...“.“

Няма коментари:

Публикуване на коментар