четвъртък, 14 юни 2018 г.

Поет хуморист от Силистра реди БГ-националния отбор по футбол


От Фейсбук-профила на Любен Дашев - поет хуморист от Силистра: Понеже не се класирахме за световното първенство по футбол в Русия, без да съм Стратег и изобретил Борис Три, предлагам на вниманието Ви една моя скромна селекция от настоящи фолк и естрадни звезди, които по мое мнение биха ни защитили достойно:

Вратар: Азис, няма да преживява остро влязъл или не е влязъл гол. Ще успокоява състезателите: "Хабиби, как си?"
Тройка предлагам Буги Барабата: само като погледне противниковия нападател, ще му смразява кръвчицата, а с веждите си ще отклонява центриранията.
Валдес предлагам за двойка: "И ловец съм, и рибар съм....
Четворка си имаме - Тони Стораро: той и без това брои добре до четири.
За номер 5 съм заложил на Веселин Маринов: като се изпоти, както трябва, като се разкаля игрището - нито един сносен пас на противника няма да мине.
Радо Шищарката ще е идеална шестица, защото негова главна цел ще бъдат шишарките на противниковите играчи.
За Фики съм оставил номер 7: при условие, че пее "Издислав" и ги побърква с финтове и трели.
Номер 8 Калайджи Милко, като халф ще им пее "Я, елате пиленца, при батко, да ви калайдисам сладко, сладко!".
Джорджано става идеална деветка ,щото ще стене "На купооон" и купонът ще е пред вражата врата.
За десятка Борис Дали: Или-или, ама надали.
Ляво крило предлагам Деян Неделчев: да ги шашашардиса допълнително: "Съчки събирам, пръчки намирам..."
Тази национална гарнитура ще извади от релси 
хладнокръвните тевтонци и топлокръвните "салесао".
Така си мисля...

Няма коментари:

Публикуване на коментар