неделя, 22 февруари 2015 г.

Георги Кардашев с въпрос "дежа вю" от Силистра на конгрес на "Движение 21"


                    Изказването ми като делегат на Конгреса на ПП „Движение 21": "Уважаеми делегати на конгреса на ПП Движение 21, в качеството си най-млад водач на листа на Движение 21 на преминалите извънредни парламентарни избори, и понеже възрастта ми го позволява, бях емоционален по време на кампанията и от време на време, през дългите пътувания между София и Силистра, си задавах въпроса: "Защо съм тук?" Защо, след като имам известен политически опит в кампании, по време на които съм видял как доверието се купува, а времето за което трае едно обещание е дълго колкото едно кебапче, съм отново тук в разгара на политическата кампания на една малка и нова партия. Не намирах ясен и напълно утвърдителен отговор на въпроса си, затова попитах шивачките от шивашкия цех в Тутракан защо са все още тук, в България. Те ми отговориха, че са в родния си град заради децата си, заради смисъла те да отраснат там, където са родени и където са близките им. 

         След това зададох същия въпрос и на ученици от силистренската езикова гимназия, а те ми отвърнаха, че са тук,защото вярват в родината си, макар да не харесват много държавата, защото вярват в образованието, макар да не намират лесно реализацията. След тези срещи осъзнах, че аз все още вярвам, че успехът ни като народ не е в думите на силните на деня, а в силата на думата „заедно”. Всички заедно доказахме през изминалата кампания, че за да върнеш вярата не е нужно да си голям, митичен и велик, достатъчно е да си смел, критичен и истински. Огледайте се сега около вас! Виждате ли, че тук няма случайни хора. Всеки един от нас е направил своя избор днес да бъде тук, не защото някой го е довел насила или му е платил да дойде, а защото е преценил, че истински вярва в каузите на Движение 21 и е готов да защитава тази вяра.
        За мен основната съставна единица на политиката винаги е било приятелството и се надявам, че колкото повече приятелства създаваме, толкова повече успешни политики ще изградим. Не, не се заблуждавам, че всичко е така розово. В едно приятелство не трябва да има лицемерие, а всичко трябва да се казва. Затова вярвам, че Движение 21 ще създаде повече критици, отколкото политици.
            Модерни, критикуващи, но и предлагащи експертни решения хора – това виждам днес в тази зала. Хора, които ще изградят здравословна и сигурна среда на живот на българските студенти като им осигурят уютни общежития и кампуси. Ще засилят ангажираността на държавата в общественото образование и програмите за студентска мобилност, и ще модернизират програмите за младежка заетост. С радост ще дискутирам всички въпроси засягащи младежките политики с всеки един от вас и вярвам, че заедно ще реализираме най-добрите си идеи.
   Благодаря ви, че и вие сте търсили и намерили правилния отговор на въпросите, които ви тревожат, и днес сте тук. Всички вие сте предвестници на успеха на модерното ни общество, защото началото на една нова ера се бележи не от тихия тътен на примирението, а от големия взрив на нашето движение. Движение 21!

Няма коментари:

Публикуване на коментар