вторник, 24 януари 2017 г.

Канят на парти в Силистра поетичен гений от Стара Загора

Снимка от профила му във Фейсбук
Поетът с китара Митко Динев представи през януари 2016 г. новата си книга „Няма нищо лошо в това да се прави понякога и добро”. Старозагорският бард, който е автор на няколко сатирични поетични сборника, се представя пред родна публика този път с проза. „Няма измяна. Това е просто кратка почивка от епиграмите. Пък и бяха се натрупали доста случки от живота ми, които бях длъжен да разкажа”, коментира Митко Динев въпроса, защо е изменил на поезията.
По думите му заглавието на новата книга е провокативно. Тя съдържа разкази, които са преживени от него и хората в живота му, както и разкази на чужди истории, преразказани в негов стил. „Описал съм случки, които са интересни за моите читатели. Например в разказа „Голямата кражба” е описано как се състоя приватизацията в Стара Загора, кои бяха главните герои, какви бяха мръсните игри. Всичко това го разказвам, в качеството си на един от основните герои на тези събития и естествено с ирония към тях, към времето и в крайна сметка към самия себе си”, казва още авторът.
Говори се, че в един от февруарските дни (3 февруари т.г. от 19 ч.) автентичният, харизматичен и атрактивен бизнесмен и автор на над 100 песни, ще гостува в Силистра на парти в малък, но уютен ресторант ("Силистра"), за да събере подходяща за купон компания.
В материал във в. СЕГА през 2000 г. той казва: "Аз съм просто един обикновен българин, на когото му писна да чака светлото синьо бъдеще и да се гуши пред всеки, щото може да го сритат...".

Няма коментари:

Публикуване на коментар