сряда, 18 януари 2017 г.

Поппевецът Йордан Марков - чедо на Дунава, гостува на „Марица“

Йордан Марков очи в очи
Йордан Марков е млад попизпълнител, който има награди от „Пирин фолк“ и вече първи самостоятелен албум - „Живот на кръстопът“. Мелодичността на песните му е близка с шлагерната музика и това я прави любима на няколко поколения. Данчо застана очи в очи с истината пред „Марица“.

- Какво е за теб приятелството?  


- „За да си щастлив за вечер, се напий. За да си щастлив за месец, се влюби, но да си щастлив за цял живот, помни - трябва да имаш верни приятели!“ Цитирам една от песните в дебютния си албум „Живот на кръстопът“. Моите истински приятели се броят на пръстите на едната ми ръка.

- Най-добрият приятел - мъж или жена? 


- Мъж! Между мъж и жена винаги нещата прерастват в нещо повече.

- Моногамен или никога с една? 
- Моногамен - израснал съм в патриархално семейство в малък град, където тази ценност се е запазила и до днес.

- Жива среща на кафе или чат в мрежата? 


- Винаги жива среща. Аз съм малко консервативен и все още не мога да разбера доста от навлизащите моди - чатове, вайбър, фейсбук запознанства…

- Влюбваш се заради... 
- Отношението, усмивката, очите - те никога не лъжат!

- На мач или на кино? 

- Не съм фен на футбола, така чe - кино. По възможност някой романтичен филм.

- BMW или Mercedes?

- Mercedes, въпреки че съм фен на японските автомобили и шофирам такъв.

- All inclusive или палатка? 

- На кантар. Зависи от компанията.

- С първата любов или с голямата?  

- Истинската! С тази, която е до мен и споделяме всичко и в добро, и в зло.

- Сандвич или топла супа? 

- Топла супа, особено ако е приготвена от майка или баба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар