Уважаеми колеги,
Напълно разбираме недоволството на хората от високите сметки за електроенергия и нееднократно сме декларирали нашата готовност напълно безплатно да направим проверка на сметката на всеки клиент, който е пожелал това. От началото на годината сме консултирали над 2 130 клиенти относно сметките за януари. Ние анализираме всяка сметка и се стремим да обясним на клиентите ни как е формирана. Статистиката показва, че до момента имаме само един основателен сигнал от клиент, на който е начислена служебна енергия, поради неосигурен достъп на отчетник до електромера. След направената проверка на адреса, сметката на клиента е коригирана. Протестът не променя нашата позиция и отношението ни към клиентите. Ние продължаваме да бъдем открити и готови да съдействаме, в случай че клиентите ни имат затруднения да заплатят сметките си. От началото на годината сме приели 400 молби за разсрочване на сметки и разглеждаме всяка от тях индивидуално. Не подкрепяме проявите на насилие при положение, че винаги сме били открити за диалог. Благодарим на всички мирно протестиращи, защото сме убедени, че за да има смислен диалог, който да доведе до положителен резултат, е необходимо да има такова разбиране и от двете страни.
Поздрави/Kind regards
Елена Добрева/Elena Dobreva
Комуникации/Communications
Няма коментари:
Публикуване на коментар