сряда, 19 март 2014 г.

Хубавата Елена пред http://www.maximonline.bg/: Въпреки че съм от Силистра, никога не съм си потапяла даже и крака в Дунава

Здравей. И сори За какво?

Ами миналия път искахме да те дадем на Чехия, а те да ни подарят в замяна една тамошна руса бомба, но в крайна сметка се вразумихме и избрахме българското. Нали не се сърдиш?
 (смее се) Не, разбира се. Сега ще искате да си говорим за Биг Брадър, нали? 

Абе не ни е толкова спешно. Спортувала ли си?
 Имаш спортна фигурка Активно не. Като малка съм играла класически балет, тенис на корт малко. След четвърти клас имах проблеми с теглото, нещо изведнъж напълнях, всички ми се подиграваха – викаха ми "дебелана", "топка". И аз реших да отслабна с една моя си диета – ядях само ориз и варени зеленчуци, сама си ги готвех, без никакви подправки, без мазнина. И отслабнах. И така

Кой спорт те възбужда, като го гледаш по телевизията?
 Плуването. Но аз не мога да плувам. Проблемът е, че в момента, в който си извадя главата над водата, изгубвам баланс и край, потъвам 

Да-а. Имаше идея да те снимаме и във вана, но хубаво, че се отказахме. Подводните снимки
във вана са много трудни. Добре де, нали си от Силистра, имате си там голяма река, как така не можеш да плуваш? 
Въпреки че съм от Силистра, никога не съм си потапяла даже и крака в Дунава. Честно 

Като малка скачаше ли нощем през прозореца да ходиш на дискотека?
 Не, никога. Аз по дискотеки започнах да ходя когато станахме гаджета с Мирослав, бях на 17, преди това не съм ходила никога 

Била ли си се с някоя жена заради мъж?
 Била съм се с една приятелка заради брат ми. Беше тръгнала към него да го удря, аз я хванах и я ударих и се скарахме

А мъже да са се млатили заради тебе?
 Не. Никога. Или поне аз не знам

Възприемаш ли се като "Хубавата Елена", както ти викат напоследък? 
Не, в никакъв случай! Категорично не! Троянска война в наши дни няма, няма и да има. И е нелепо да се оприличава драмата от Биг Брадър на това

Как обичаш да ти викат тогава?
 Много мразя да ми викат "Ленче". И "Еленке" също. "Елена" си е добре

Най-умният мъж, когото си срещала?
 Няма най-умен, има много умни. Но първите най-умни, които съм срещала, са баща ми, който е супер, Красимир, моят най-добър приятел, и учителите ми по английски и по философия

А Мариян? Той умен ли е? 
Според мен... Не го познавам достатъчно добре. Първите ми впечаления са, че е умен, но наистина не го познавам добре 
Разкажи ни някой свой еротичен сън Нямам такива

Да бе 
Честно! Винаги сънувам, че бягам от някой или че ме спират катаджии, или че ме гонят извънземни, или че умирам, или че кучето ми умира и аз се опитвам да го спася, или че съм в пожар и бягам. Повечето ми сънища са кошмари

Да чуем тогава един еротичен кошмар
 Не, и еротични кошмари не съм имала

Можеш ли да играеш хоро?
 Освен правото хоро май друго не ми се отдава. Като бях в Къщата, научих още няколко покрай мисията за надиграването – шест часа играхме, Мирослав знае повече хора от мен, той водеше и ми показваше 

Най-неприятното, което си яла?
 Свинска мас. И шкембе не обичам. Харесва ми бахур. Мразя пача

Вкъщи носиш ли вълнени чорапи?
 Да, откъде знаете? Много мразя терлици обаче. Като бях малка, баба ми плетеше, обаче много ги мразех, ужасни ми бяха. А вълнени чорапи – да. Даже сега в хотела си имам и си обувам – едни купени, със снежинки, и едни плетени на ръка от баба ми 

От кой отбор си?
 От Левски. От футбол започнах да се интересувам от световното през 1994, тогава знаех всичко, даже си направих едни тетрадки с изрезки с мачовете и сама съм си писала коментари. Даже след това спечелих една футболна топка с коментара си за България-Уелс (1995 – б.р.)

Него не го ли коментира Пепи Василев-Петела?
 Не бе, в седми клас трябваше да напишем есе за мача в 200 думи и за моя изненада спечелих 
Изброй футболистите от сегашния отбор на Левски Не ги знам, не съм ходила отдавна на техен мач

Пробвай де 
Сакалиев? 

Не! Как можа! Той е в ЦСКА Ужас! Врагът! 
Единственият път, когато съм била на Българска армия, беше заради мача с Ювентус, те са ми любимият италиански отбор, взех автографи от Виали, Торичели и Раванели. Баджо не дойде за мача. Но любимият ми футболист не е италианец, а швед – Фреди Люнгберг

Той не е ли малко, така, гей? 
Ми аз очевидно винаги харесвам такива. Роби Уилямс, Джордж Майкъл много ми харесват. Също много харесвам Мариус Куркински

Любимият ти мъжки мускул?
 Този отстрани, кос на корема, и очертава резка при линията на колана

Не го знаем. Възбуждат ли те мъже в униформи?
 Да. Защо не? Но военни със сигурност не. Полицаи - да, моряците също ми харесват, доктори също, пожарникари

Воайорствала ли си?
 Ами аз винаги съм обичала да гледам вечер какво се случва в другите домове, как изглежда да речем къщата отвътре, гледала съм как хората примерно сядат да вечерят или мият чинии. Най-близкото до секс, което съм виждала, е едни хора как са се прегърнали и се целуват в кухнята

Искаш ли да ти направим лека психоанализа на поведението ти в Биг Брадър?
 Не-е! Много хора явно се опитват, но не ме познават, затова е безсмислено

Чудесно. Ние и без това не се бяхме подготвили. Само се чудим дали откакто излезе от Къщата, си правила секс
 Не. Направо май звучи комично, че не съм правила, след всичко, което се изписа 

И не го удари на мъже?
 Ооо, не. Напротив. Нищо подобно. След тези бурни емоции това сега не ме интересува 

Добре, кое е най-грозното секс-предложение, което получи след излизането?
 Не съм получавала. Абсолютно не съм. Получавала съм предложения за вечеря, но не съм ги приемала. Директно предложение за секс не е имало

Странно. Ние си представяхме, че още първата ти вечер на свобода в хотелската ти стая те е чакал непознат гол мъж в ерекция
 Ужас, не! Пък и това е много грозна гледка. Непознат да е влязъл и да се е съблякъл. И да се надърви, преди да те няма! Предпочитам аз да му подействам така на мъжа, но не и на непознат

Виж сега, ние в момента работим по един проект, франкенщайнов такъв. Сглобяваме човек, който ще се казва се "Мъйро" и искаме да е хибрид между Миро и Мъро. Посъветвай ни – какви качества да вземем от всеки от тях?
 (смее се) Не, не! Не би ме заинтригувал. По-скоро нещо коренно различно и от двамата би ми било интересно 

Недей така. Разбираш, че е сложно – хем да смесва бира с водка, хем да говори леко несвързано, хем да реве безспир. Помогни ни
 Добре. Миро например е много сериозен и отговорен човек и винаги си държи на думата. А Мариян е много общителен, атрактивен и умее да привлече вниманието на хората. А физически – като тяло по-близо до Миро, но не толкова здрав, като лице – усмивката на Мариян 

Как впрочем ти действа гледката на мъж, който плаче? 
Зле, разстройвам се адски много. Но не и ако плаче, докато слуша Цеца Величкович. Тоест трябва да има сериозна причина, за да плаче, и тогава много ме разстройва. Но не ми се променя мнението за такъв мъж. Миро например винаги е плакал, не само сега. Може би понякога е прекалено, но аз не смятам, че това е слабост, а чувствителност. Не е нещо, което бих му казала, че не трябва да прави

Защо не прави секс в Къщата?
 Много ни разочарова Защото не съм искала. Не смятам, че е редно, не само заради Мирослав. Твърде крайно е. Дори и да приемем, че не бях омъжена, пак нямаше да го направя

Сега какво ще го правиш Мариян, като е навън?
 Ми нищо, аз съм си говорила няколко пъти с него, и ще продължа да си говоря, но – толкова. Нормални отношения. Ние не сме близки приятели даже

Ама заради онова другото момиче ли?
 (пауза) Мислех си, че това, което ми говореше, е било искрено, звучеше ми искрено, но после се оказа, че говори същите неща и на Мая. Както и да е  

Сигурно много неща са се променили във всекидневието ти след предаването. Как пазаруваш например? 
Не ми се е случвало да пазарувам. Само цигари – преди да отида на работа (като барманка в столично заведение – б.р.). Баща ми ме вози напред-назад, с такси основно се придвижвам

Как реагират хората, като те видят?
 Ми обръщат се, викат ми разни неща – "коза" или "уууу". Една вечер отидох да ям дюнер и момчето ми подари три фалафела, аз ги взех, а някакъв клиент, арабин, скочи и взе да му говори на него, не на мен, на развален български – не й давай, тя не заслужава, хванете да чистите пода с нея, щото е парцал и й сложете белина на главата. Това може би е най-бруталната реакция. Много е странно как хората казват такива неща, но не ти ги казват лично на теб, а говорят на някой друг с целта да ги чуеш. Случвало ми се е да съм на кафе и когато стана и тръгна да излизам, някой да извика зад мен примерно "коза". Големи страхливци са хората според мен. Казвам лошото първо, защото е по-малко. Позитивно също има – казват "поздравявам те", "благодаря ти", "браво за това, което направи" 

Днес сме 27 ноември и от Биг Брадър не остана много. Кой ще вземе парите?
 Ми Миро ще ги вземе. Със сигурност по-голямата част от вота към Миро ще е на база съжалението 

Кого от съквартираните би пратила в ада?
 Никого, защо? Никого не бих пратила там!

А примерно в каменоломна?
 Трудно ми е да намеря толкова кофти човек, напротив, дори и тези, с които съм имала проблеми вътре – примерно Вего, за него много ми се промени мнението в позитивна насока, откакто излязох, защото видях отстрани нещата и той ми направи добро впечтление. Никой не ми е толкова антипатичен, но за сметка на това – някои журналисти...

На кого и за какво би се извинила от съквартирантите?
 Аз се извинявам на всички останали за това, че трябваше да бъдат част тази драма. Иначе извън тази ситуация не съм направила нищо конкретно, с което да обидя някого, всичко тръгна оттам всъщност. А на Миро бих му се извинила за това, че се случи пред толкова хора 

Кое момиче да сложим на корица следващия път? 
Първото нещо, което ми хрумна, но няма да хрумне на вас, е Миглена от Биг Брадър. Защото не е жена, която слагат на корица

Няма коментари:

Публикуване на коментар