четвъртък, 15 май 2014 г.

Млада силистренска певица в борба за наградата на „Тянков ТВ“




БЛОГ ВЕРСИНАЖ
Преди няколко години Силистра подкрепи своя певчески талант Ели Раданова при участието й в телевизионния формат „Мюзик айдъл“ и докосна финала. Сега силистренката  изпълнява една от двете главни роли в мюзикъла „Чикаго“ в Националния музикален театър в София. Малко по-късно силистренци дадоха рамо, както чрез вота си, така и с присъствие на сцената в Сандански, за да позволят на друг млад талант – поп певеца Йордан Марков, да получи няколко награди на публиката на международния фестивал „Пирин фолк“. Преди това той бе покорил сцените в България, Русия, Казахстан и др. страни, където спечели престижни конкурси. В момента е студент в националната музикална академия в София.
Сега силистренци отново са на ход. Още една талантлива изпълнителка се нуждае от подкрепа на национално ниво, за да постигне своята мечта – да победи в нов телевизионен формат.

И така: „Аз съм Наталия Пенева от Силистра и съм на 19 г. (www.facebook.com/tali.peneva). Участвам в музикален кастинг за фолклор и модерен фолк, организиран от продуцента на телевизия „Тянков“. До 31.05.14 г. е крайният срок за гласуване с SMS за наградата на публиката, на базата на която продуцентът ще финансира изработката на клип на победителя. На кастинга журито бе от четирима големи изпълнители на България: Ваня Вълкова, Теодора Стамболиева, Младен Малаков и Осман Жеков-Императора. Те ми отредиха „Поощрителна награда“ сред близо 100 изпълнители. Борбата за вота на публиката е следващият етап в състезанието. Гледайте ТЯНКОВ ТВ всеки ден от 19:30 ч. и ако Ви харесва моето изпълнение, гласувайте на телефон 191953 като изпратите SMS с номер 26. В момента водя с 20%, като следващият след мен е със 17 % подкрепа. Пея от малка и съм самоука певица. Участвала съм и ще участвам различни конкурси и фестивали, по сватби и мероприятия. Благодаря за вниманието и за подкрепата.“

Няма коментари:

Публикуване на коментар