сряда, 14 май 2014 г.

Росен Петров: в Силистра е роден последният римлянин, тук може да се роди и последният българин

        

Някогашният пръв сценарист в „Шоуто на Слави“, доскорошен ТВ-водещ и новоизпечен политик Росен Петров разказа на старта на предизборната проява на Коалиция „ББЦ“ пред силистренци най-накратко в славни щрихи историята на града, бастион на елитния XI-и Клавдиев легион, наричан „благороден и верен“. Той не пропусна да отбележи, че в Силистра е роден военоначалникът Флавий Аеций, трикратен консул в Римската империя, наричан „последният римлянин“. Впрочем, на името на който, освен един кръжок, не е наименувано нищо друго в града. Петров пророкува с черен хумор: „Може да се каже, че тук ще се роди и последният българин“, без да уточнява кога. С уважение бе споменат и славният 31-и Силистренски пехотен полк – Железния, чиито успехи на бойното поле, макар и с цената на много жертви са повод да кажем: „И ний сме дали нещо за победата над фашизма“. 
В Силистра Коалиция ББЦ откри с водосвет свой офис в центъра на града. Какво заяви Николай Бареков в ДКТ-Силистра: „Не ме е срам да кажа, че съм политик, защото никого не съм излъгал. Имам молба и искам извинение от името на провалените. България е с много столици – Силистра, Видин, Варна, Бургас, София, поради което у нас няма „провинция“. Това прави България особена държава, макар по време на протестите някои да казваха, че софиянци са умните и красивите, останалите сме от провинцията…Бойко Борисов навсякъде казва, че бил построил магистрали и метра. Аз магистрали не съм видял в Силистра, метрото явно съм го пропусналКомунизмът не е светло бъдеще. По време на комунизма имаше много лоши неща – не се пътуваше и нямаше свобода на словото. Дивият капитализъм се оказа по-лош от комунизма. Искаме да реабилитираме демокрацията и Европа".

Няма коментари:

Публикуване на коментар