понеделник, 27 август 2018 г.

Учител от Силистра проведе велопътешествие в Италия


На 10 срещу 11 юли т.г. с полет от София до Болоня започва велопътешествието в Италия на силистренеца Христо Раев. Повод: 140 от освобождението на България и заедно с това възможността на един българин да се срещне с историята, културата, красотата на природата по пътищата на Ботуша, общуването с усмихнати и радостни хора.

Христо Раев за своето пътуване: "Велопоходът продължи до 30 юли. Вечерта на 11 юли преспах в един от салоните на летището, а на следващия ден разгледах града, където срещнах българи, които искаха да ме снимат и бяха възхитени от това, което правя. Отзад на едната дисага бях поставил по цялото пътешествие да се вее българското знаме.

От Болоня продължих за Флоренция, Ливорно, Пиза, Пиомбино... Пътуването ми беше изключително вълнуващо, емоционално, позитивно. Запознах се  и разговарях с италианци – бяха радостни и впечатлени от начинанието ми. Чувах  „Бравос“ и „Молто бене“ по мой адрес. Пътувах до по западното крайбрежие, така че да мога да се къпя и плажувам до морето.
Това, което харесвам във велопътешествията е, че почти всеки ден се чувствам различно от предишния и срещам всякакви хора и места. 

Това ме зарежда с положителна енергия, кара ме да кроя нови планове, прави живота ми по-интересен. При пътуването дълго време трябва да си любопитен и лесно да се сприятеляваш, с една дума да имаш приключенски дух.“

И в предишни години учителят по професия Христо Раев е провеждал подобни интересни пътешествия и оригинални прояви: отново с велосипеда си е бил в Гърция и в Македония. Миналата години стана инициатор на засаждане на дръвчета в чест на годишнината от рождението на Васил Левски. 

Публикация през 2016 г. сайтът Кворум Силистра припомня: В предишни години той предприе подобни инициативи до Румъния през градове, свързани с живота и дейността на Васил Левски. В блока където живее подреди изложба на портретите на българските възрожденци и велики творци.

Няма коментари:

Публикуване на коментар