
„Целта ни е да рекламираме природното богатство не само на Сребърна, но и птичето богатство в Бургас, Шабла, Русенки Лом”, обяснява Майк Блек. Затова британците се решават на още по-нетрадиционна стъпка. Ангажират майстори на графитите, които с помощта на спрея превръщат дома им в огромна рекламна брошура. „Идеята е да се акцентира на биоразнообразието тук, на езерото Сребърна”, казва художникът Венцислав Йосифов. „Колкото повече хора посетят информационния център и останалите природни забележителности, толкова възможността да повлияем върху отношението на политиците и техните решения за опазване на околната среда е по-голямо”, пояснява Майк. Затова и британците са решени завинаги да останат тук край голямата си любов – българската природа.
http://novanews.bg/
Няма коментари:
Публикуване на коментар