четвъртък, 1 септември 2016 г.

Юбилей на Лилия Велчева от Силистра

Назаем от Фейсбук профила на Лилия ВелчеваМоят светъл и незабравим 70-ти рожден ден с приятелите ми от Дамски клуб "Осезание" . Споменът за него ще топли тихите ми есенни вечери и белите зимни дни...Благодаря ви, мили мои момичета, за сърдечните чувства и пожелания! Благодаря на нашите пораснали деца Ванко и Галин, които уважиха Моя ден! Благодаря на приятелките ми Мариана Мутафчиева и Димитрина Баснарова, че също бяха до мен! Благодаря на Деско за красиво подредената трапеза, на Бойка и Илиян за сърдечното гостоприемство! Благодаря Ви, че бяхте с мен, скъпи приятели! Вие направите празника ми щастлив и незабравим! Обичам ви! Бъдете благословени! Бъдете щастливи и продължавайте да се радвате на живота! Обичам ви! Щастлива есен на всички приятели, които се отбият при мен!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар