петък, 6 юни 2014 г.

На раздумка в Силистра с писателя Христо Стоянов за габровския му "произход", силистренската „връзка“ и родопския "период"

Красимира Няголова от РБ "П. Павлович", Марин Минев от КДК и писателят Христо Стоянов

Иван Занов, председател на Клуба на учителите по история


         Поетът и писателят Христо Стоянов, с габровски „произход“, родопско "присъствие" и силистренска „връзка“ (б.а.-съпруга, син и внук), се яви пред публиката в крайдунавския град, за да предложи на аудиторията своите мисли за живота, литературата и отношението си към света.
         Какво рече творецът сладкодумник на среща, наречена "Творчески портрет"?
         „Аз никога не съм прав, дори в книгите си (7 поетични, 8 проза и т.н.)“. „Мнозина знаят, че във визитката ми вместо професия пише „българин““. „Аз съм човек без личен лекар, имах един и той беше патолог“. „Аз се определям като мислещ човек, а ме наричат скандален“. „Когато влизам в библиотека, си свалям шапката, а когато съм пред публика ставам прав“. „Авторът на внук ми е от Силистра“. „Когато отидеш в магазин да ти дадат хляб с автограф, тогава ела да ти подаря книга с автограф“. „Навремето нямаше скъпи коли, хвалехме се със стихове“. „Знаете ли, една родопска песен има за работа, така и при мен е със стиховете за любов“. „Аз знам езиците на враговете на САЩ – виетнамски, руски и сръбски“.

Няма коментари:

Публикуване на коментар